pondelok, 23. marca 2015

Corset

Vlastním dva korzety. Sú to skvelé kúsky (mimochodom tento som mala chvíľočku aj na stránke môjho bazáriku, lebo som si ním nebola istá ale nakoniec som si to rozmyslela a povedala som si, že nemusím čakať na príležitosť kedy si ho obliecť ale si jednoducho tú príležitosť vytvorím). Samozrejme, dajú sa nosiť provokatívnou sexi cestou ale aj v každodenných outfitoch. Že neviete ako kombinovať taký výrazný kúsok?Kľudne aj s teniskam tak ako ja. Korzet je výrazný kúsok sám o sebe a preto som ho v tomto outfite kombinovala len s bledými high-waist džínami a bielym jemným kardigánom. Čo myslíte, môže byť? Obliekli by ste si výrazný kúsok ako korzet aj na bežný deň? 

I own two corsets. Both are amazing pieces of clothes. Of course, they can be worn in provocative sexy way or just in everyday outfits as well. Do you think that you don´t know how to wear piece like that in daily outfits? I wear it with sneakers. Corset is statement piece by itself and because of that I chose only high - waist jeans and simple white carding to wear with. What do you think about this combination? Would you wear it without hesitation?

corset, belt- New Yorker, jeans, cardigan - H&M, necklace - F&F, trainers - Lacoste, heels - Mango

Ehm, áno kvalita je mikrovlnková ale dúfam, že mi to odpustíte. Mimochodom touto cestou znova zverejňujem, že ak sa nájde nejaký šikovný fotograf/ka, ktorý si potrebuje rozšíriť porfólio som všetkými desiatimi za. Neváhajte sa ozvať! :) 

Krásny a úspešný pondelok! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára