štvrtok 12. februára 2015

Boyfriend jeans



Vždy som pokukovala v obchodoch po boyfriend jeansoch ale vždy keď som si ich vyskúšala mala som pocit, že sa mi nehodia. Som maličká a vo všetkom som sa cítila ako keby sa topím. No naposledy na vianočných nákupoch v Parndorfe som neodolala a skúsila si úplne dotrhané Hilfiger boyfriend džíííny. Ocino aj mamina sa nestačili čudovať, že vyzerajú ako keby som išla cez les a priateľovi sa zase nepáči boyfriend strih džíínov, ale ja som si postavila hlavu a keď mi sestra povedala, že to vyzerá dobre tak som neváhala a boli moje. Momentálne so snehom za oknom ich veľmi nevyužívam pretože ich chcem nosiť vyslovene v kombinácií s opätkami, aby vytvorili kontrast. No už som ich využila a nafotila som pár kombinácií ako ich budem nosiť len čo sa trošku oteplí. Páči sa vám to takto? A čo hovoríte na trend boyfriend džínov? :) 

I´ve always wanted to have in my closet boyfriend jeans, but I had feeling that this type of jeans is not for me, since I´m small and I felt like I was drowning in them. By destiny, or by whatever power of universe, I found one amazing boyfriend ripped jeans in Parndorf during our Christmas shopping. My mum and father couldn´t understood why I was buying ripped jeans (which looks like after a battle) and my boyfriend doesn´t like at all trend of boyfriend jeans for girls, but with my stubbornness and my sister´s approval I bought those stunning Hilfiger jeans. At the moment, I´m not wearing them much, mostly because with the snow outside would be not good idea to wear pumps with which I want to combine these jeans. But I´ve made some pictures of how I´ll wear them. Do you like it? What do you think about boyfriend jeans? 

 jeans - Tommy Hilfiger, pumps - Mango, sweater - Calliope, denim shirt - Joop! (second-hand)

1 komentár: