streda, 31. decembra 2014

New Year´s Eve outfits

Posledný deň tohto roka je tu! Každoročne pociťujem v tento Silvestrovský deň nostalgiu za starým rokom ale aj zvedavosť aký bude ten ďalší nový rok. No vždy 1. januára je ten ďalší silvestrovský deň stráášne ďaleko a potom 31. 12 sa mi zase zdá, že celý ten rok preletel ani neviem ako. 

Ako oslavujte Silvestra? :) Ja musím povedať, že takmer každý rok inak a inde. Oslavovala som ho už s doma s rodinou, na chate so snehom a s partiou, na párty v meste, na párty na byte, v Španielsku... Ako budete iste súhlasiť, nie je dôležité čo na Silvestra máme na sebe, čo pozeráme, počúvame, pijeme či jeme ale s kým sme a ako sa cítime (a to je asi univerzálna pravda pre každý moment v našom živote). 
No na druhej strane ako dievčatá a ženy si asi priznáme, že to čo máme na sebe tak trošku riešime. Ja som typ človeka, ktorý si myslí, že Nový rok je veľká udalosť a preto sa musíme s tým starým dôstojne rozlúčiť a privítať ten nový. A toto sa u mňa nemôže konať v teplákoch. Je to predsa jeden jediný taký deň v roku a preto je trochu nevšednosti na mieste. 

Trošku som brouzdala po nete a našla som zopár outfitov, ktoré by sa mi na silvestrovskú párty hodili.
Vy už viete čo si oblečiete? Dajte mi nejaké tipy. 


Today is the day! Every year I feel a bit nostalgic at New Year´s Eve. It is nostalgic feeling for old year and curiosity for the new one. Funny is that every 1st of January I think that another New Year´s Eve is so far away and then at 31st of December it seems as the whole year just passed so fast. 

When I think about my celebrations of New Year´s Eve it was every year different. I have celebrated at home with family, at party with friends, at house party, at cottage in mountains with group of friends, in Spain...Probably you would agree with me, that it is not important where we celebrate, what we drink, what we eat or what we wear but it´s important with who we are (and this could be universal true for every moment of life). But at the other side, we, girls and women, we have to admit that it is little bit important what we wear.  I´m the type of person who thinks that New Year´s Eve is a big event. It is moment when we farewell to old year and welcome the new one. And this can´t happen in sweatpants, right? It is one and only day like this in the year so it ´s good to be a bit extraordinary. 

I surf the internet and I found some outfit which could be appropriate for New Year´s Eve party. 
Do you already know what to wear at party? :) Give me some tips. 



 Happy New Year 2015!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára