pondelok 21. júla 2014

Mariner stripes/red color

Odkedy som na Slovensku len lietam hore dole a notebook zapínam tak trikrát týždenne. Jedna vec, ktorá však funguje je Instagram - proste je to instantné. V poslednej dobe som robila priateľovi sekretárku, asistentku aj právničku! Nikdy som sa nevyznala vo sfére realít a prenájmu bytov. Myslela som si, že nájsť príjemný malý bytík pre jedného španiela v Bratislave, tak aby nezruinoval jeho rozpočet a aby to nebola kômorka na metly je ľahké... OMYL! Bytíkov je veľa, takmer každý deň pribúdajú nové a ak je bytík pekný (nie je v pôvodnom stave spred 30tich rokov keď sa ešte chválil titulom novostavba) a nie je maličký (postavíte sa z postele a ste v kúpeľni) tak je v minúte preč. Vôbec netuším, kedy ľudia stíhajú volať maklérovi, vidieť byt a aj sa rozhodnúť či ho berú alebo nie. Po dvoch týždňoch, 70tich bytoch videných na stránkach (väčšinou obsadených), 11 obhliadkach a rôznych iných peripetiách to vyzerá tak, že prichádza winner! Ale nechcem ešte predbiehať. A ako trávite vy toto leto? :) Dúfam, že menej stresujúco.


Since I´m in Slovakia I try to solve like a million things. My computer is usually off and because of this I don´t post so often. On the other side I´m active on Instagram account. As they say it´s really instant - take a picture, edit, crop and done. I do a personal assistant, secretary and even lawyer to my boyfriend. I have never had any interest about real estate market, mainly not about field of renting of the flats. I thought that it is easy to find some cute, not-small-not-big flat for a Spanish boy ... FAIL!! In Bratislava is hard to find it. I guess that in every bigger city (ok, Bratislava is not that much big but it is capital city of Slovakia) is hard to rent a normal flat, in good locality for good price. Luckily, after two weeks, 70 flats seen on the internet (mostly occupied), 11 flats seen by my own eyes and any other problems it looks like that we have a winner, but I don´t want to be happy of it in advance. Because karma is a bitch! :D

skirt - Primark, Top - Bershka (DIY), sandals - H&M
Outfit je podľa mňa maximálne letný. Námornícke prúžky a kombinácia červenej je nesmrteľná. Top je DIY výtvorom. Doniesla mi ju priateľova mama (aj toto, toto, toto, toto, toto) ale top mal predtým všitú bielu blúzku čo sa mi veľmi nepozdávalo, takže som vzala do ruky nožničky a bolo . Lepšie nie? :)

Očakávajte nový stredajší post o úlovkoch zo second handu. :)

 
Outfit is just right for the summer. Mariner strips and red is eternal. Top is another DIY creation. It was a vest with sewn blouse inside (from my boyfriends mum- as here, here, here, here, here), which I didn´t like so much. So I took scrisors, cut it and that´s it. Better no? :) 
Anyway, I´m just working on a new post for wednesday. It will be about my catches from trift shop. :)

2 komentáre:

  1. Pekný článok a veľmi sa mi páči ten námornícky štýl, ak to tak môžem nazvať. Pozývam ťa na môj blog : http://msblue-eyes.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem! :) ja som to tiež nevedela presne nazvať, ale tak povedzme, že to je taký námornícky :) ďakujem za pozvanie pozriem si ho :)

      Odstrániť