nedeľa 6. júla 2014

Blue Zara heels

Hlásim sa už zo Slovenska a asi si viete predstaviť, že sa snažím aklimatizovať. Ešte ma čakajú nejaké povinnosti - 3 skúšky, papierovačky, ten môj priletí tento týždeň tiež a tým pádom hľadám intenzívne prenájmy, aj nejakú part-time prácu pre mňa. Tak mi držte palce! :) Outfit je čierny elegantnejší. Pokúsila som sa ho oživiť obľúbenými lodičkami so Zary, ktoré by som mohla nosiť od rána do večera. Toto som mala oblečené aj keď sme s drahým oslavovali prvý spoločný rok. 
Dnes som natofila ďalšie veci, ktoré by som rada predala. Väčšinu z tých vecí som nikdy na sebe nemala. Príkladom je niekoľko párov topánok, ktoré mám už dlho a dúfala som, že sa mi zmenší noha :D sú mi malééééé! Takže určite sledujte TÚTO STRÁNKU. Inak viete, že som našla moje staré fashion návrhy? Nabudúce vám ich ukážem a budem čakať na vaše hodnotenie. A pripravujem aj Giveaway!! 
Ostaňte naladení.:)


Hello! At this time from Slovakia. I´m trying to acclimatize here. Just I have still a lot of stuffs to do - 3 exams, some paperwork, my boyfriend is comming this week too so I´m looking for rental and for any part-time job for me too... ugh... Cross fingers for me please! :) Outfit is black elegant. I tried to brighten it with favorite heels from Zara, which I could wear all day, all night. This outfit I wore on the anniversary dinner with my boyfriend. Anyway, do you know that I have found my old fashion sketchs? Next time I will post it here and I expect an evaluation from you! :)

 dress- Primark, belt - Primark, clutch bag - Guess, heels- Zara, watchesFossil

Ozaj sledujete môj INSTAGRAM? :) 

Anyway, do you follow me on the INSTAGRAM? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára