pondelok, 16. júna 2014

Apricot cotton shirt in Córdoba

Ako som sa tak pozerala do skrine za ročný pobyt mimo mojej rodnej zeme sa mi skriňa rozrástla. Popravde neviem si celkom jasne predstaviť ako sa pobalím a hlavne či si budem môcť vziať všetky veci. 
Prišla som sem s jedným príručným kufrom ale teraz by som potrebovala ešte aspoň dva veľké kufre. A to má človek stále prázdny šatník, všakže? :) Nuž za moje zásobovanie ďakujem aj mamine môjho priateľa - a.k.a zase som zdedila niekoľko nových kúskov. Tým top kúskom je pre mňa košeľa marhuľovej farby zo 100% bavlny! Nosí sa úžasne a aj keď má dlhé rukávy vôbec sa v nej človek necíti ako upotené zvieratko... Prechodila som v nej Córdobu s vyše 30° a prežila som bez strát na životoch :D 

Fotky sú robené v krásnej historickej Córdobe. Pre tých, ktorý nepoznajú toto mesto TU je malá pomôcka. A pre tých anglicky či španielsky zdatných nechávam odkazy aj na detailnejší opis TU a TU (lebo v tej slovenskej je ozaj len minimum zaujímavostí) :) Inak, takmer na každej fotke nosím okuliare - je to pretože ich nosím takmer stále (samozrejme cez deň, keď svieti slnko). Patrím totiž k tým ľuďom, ktorí majú oči veľmi citlivé na svetlo, možno aj vďaka tomu, že nosím kontaktné šošovky.

After one year of Erasmus studies I have to say that my wardrobe definitely got bigger. I have really no idea how to pack all my things. I guess that the process of packing will look like a puzzle game. Just I hope that I will be able to take everything - shoes, bags, clothes, cosmetic, accesories... I can imagine myself crossing flat from side to side in a panic, trying to don´t forget nothing. It´s typical woman shopping mania - still with a feeling that you have nothing to wear and empty wardrobe, am I right? :) I came here with a cabin suitcase and now I need at least two big cases. For my supplies, I also thank to my boyfriend´s mom- a.k.a. I inherited some new pieces again. My number one piece is an apricot shirt made of 100% cotton! Looks fabolous. Has long sleeves but one doesn´t feel as some sweaty pet at all... I walked in this shirt throught entire Córdoba with more than 30° degrees Celsius (86 degrees Fahrenheit) and I survived without problems.

Photos are taken in beautiful historical Córdoba. For those, who don´t know this city HERE is a small help. In spanish HERE. :) Anyway, I know that I have almost in every photo sunglasses - it´s because I wear them almost every minute of day (of course when the sun is shinning). Unfortunately,  my eyes are very sensitive to light, which is maybe because of wearing contact lenses. 
 
 shirt- Zara, shorts- Terranova (DIY), hoes- Primark (with a ribon laces/šnúrky z bielej stužky), watches - Fossil, bracelets - random,


Alcazar in Cordoba - Christopher Columbus waited here for his marine adventure :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára