štvrtok 17. apríla 2014

Do I have food instamoments? Yes, I do!

Aj vy sa pristihujete pri tom ako vyťahujete foťák, telefón, kameru... hocičo... keď jete? Že prvá vec, ktorú robíte s plným tanierom pred sebou je fotografia?
Volám sa Ingrid a som závislá od fotenia jedla! :D
Našťastie nestáva sa mi to zatiaľ úplne vždy ale bojím sa toho, že sa k tejto závislosti blížim rýchlosťou svetla. A keďže ako správny "jedlový" maniak by som mala fotky môjho jedla zverejniť....:D

Keď si pozriete fotky, pochopíte, že nebudem patriť medzi vegetariánov, extra zdravo stravujúcich sa ľudí a ani raw food (surové jedlo) nebude veľmi moja silná stránka. Ale musím povedať, že každá tá vec na fotke bola božská svojou chuťou... a o to v jedle predsa ide, no nie? :) 
________________________________________________________________________________
 You also sometimes catch yourself as you take out the camera, the phone or whatever during you are eating? That the first thing which you make in front of the full plate is a photo? 
My name is Ingrid and I photo-food-holic! :D 
Luckily, I am not that much addicted to do it everytime with every food but I am afraid that I am getting close to that moment with a velocity of the light. Nevertheless, every right "food" photomaniac share the photos with others.... so that I do it also :D 

Truth is, that if you check the photos you´ll get that I am not that fan of vegetarian, extra healthy or raw food. But I have to say that each food on the photo was godly perfect with the taste... and this is what about is going on with the food, right? :)



Nejaké tie šalátiky, kuracie šalátiky, jamón (španielska šunka), tortilla de patatas, hamburger, fajitas, bagetky, cestoviny s pestom, jahody a domáci jahodový smothie, nejaké maso a rybky :)
_____________________________________________________________________________
Some salads, chicken salads, jamón (typical spanish ham), tortilla de patatas, hamburgers, fajitas, baguetts, pasta with pesto, strawberries and home made strawberries smothie, some meat and fishes :)

A čo je vo vašom jedálničkovom denníčku? :)
What is in your food diary? :)




















2 komentáre:

  1. abych rekla pravdu..taky jidlo fotim..:D fotky pak vetsinou davam na instagram..:D vetsinou mam ale mobil nahore v pokoji a tam se mi vetsinou nechce..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež dávam na instagram :) A mám pocit, že tie filtre na instagrame robia to jedlo ešte atraktívnejším :D A úplne rozumiem, keď mám prejsť schody k telefónu, to si trikrát rozmyslím vždy :D

      Odstrániť