sobota 19. apríla 2014

AliExpress Vol. 2

Nedávno som v tomto článku New-In hovorila aj o ďalšej objednávke z portálu AliExpress. Objednala som si žltú blúzku a náhrdelník (ktorý ešte nedorazil). Žltá je podľa mňa veľmi dôležitou farbou tejto sezóny no a už dlhšie som hľadala nejakú žltú blúzku. Táto ma zaujala otvoreným chrbátom a mašľou (ktoré sú mojou závislosťou). 
Čo na ňu poviete? 
Skombinovala som ju s obľúbenými bielymi jeansami a lodičkami. Musím povedať, že tieto lodičky boli skvelou kúpou - sú celo-kožené, značky GUESS a boli za skvelú cenu. Jediný problém mám s tým, že som ich mala na sebe zatiaľ asi len dvakrát- vrátane tohto razu :D 
_____________________________________________________________________________
Recently, I have spoken in this post about another order from the AliExpress page. I ordered yellow blouse and necklace (which yet have not came). Yellow is according to me an important color of this season plus I was looking for some yellow shirt or blouse for a longer time. This one attracted me with an open back part and a bow (the bows are mine addiction). 
What do you think about it? 
I have combined it with my favorite white jeans and pumps. I have to say, that these pumps were the perfect purchase - they are full-leathered, brand is GUESS and their price was at the moment incredible low. Just I have one problem with them. Till now, I have worn them like twice. :D 

 
 blúzka/blouse - AliExpress, rifle/jeans - H&M, lodičky/pumps - GUESS, hodinky/watches - Fossil, náhrdelník/neclace - AliExpress


4 komentáre:

  1. Krásna blúzka- dobre si vybrala :)
    scienceofklaulia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem :) Aj mne sa veľmi páči ale dnes som si trošku upravila/zmenila tie "puf" rukávy, ktoré sa mi až tak nepáčili a trošku som aj upravila mašľu aby bola viac výrazná :)

      Odstrániť
  2. Jé ta je krásná...můžu se zeptat kolik stála? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem. Stála nejakých 7 alebo 8 dolárov čo nakoniec vyšlo okolo 6 eur tuším. Super cena... ako vždy na AliExpress :)

      Odstrániť