pondelok, 20. januára 2014

The best advertisements of the 2014

Dnes som videla krásnu novu reklamu na Axe. Reklamy častokrát nemajú nápad a hlavne ani logiku. Viem, že mnohí pri slove reklama už hľadajú ovládač a chcú prepnúť kanál ale ja túto oblasť študujem a odjakživa ma bavilo pozerať reklamy, najmä tie nové. 
Rozhodla som sa preto vybrať pár zaujímavých reklám,  ktoré mi vždy vyčarili úsmev na tvári poprípade emóciu, ktorú by podľa mňa každá reklama mala vyžarovať.
Užite si ich!
Máte nejaké obľúbené reklamy? Budem rada ak sa s nimi podelíte, rada si rozšírim obzory. :)
_______________________________________________________________________________
I saw a brand new advertisement for Axe. Often happens that advertisements have no good idea and mainly no logic. I know that with a simple word "advertisement" many of you are looking for remote but I study this field and I´ve always enjoyed advertisements, mostly the new ones.
Because of this I´ve decided to show you interesting advertisement, which I remember and which always makes me smile or at least produces in me emotion, cause in my opinion every advertisement should have an emotion. 
Enjoy them!
Do you have any favorite advertisement? If yes, I would be happy if you share it with me. :)


AXE Peace - Make love, Not war!

Evian - Baby & Me

100 Years of Style / London

Speed Ad - mistakes - New Zealand

McDonalds - Cuenta Conmigo - Spain

Le Trefle - Toilet paper  - France

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára