nedeľa, 19. januára 2014

First order from AliExpress.com

Dnes je v Málage zima. Teda slnko svieti ale vietor fúka už od noci a tie ich okná na toto nie sú stavané. Čiže sedím s braserom (Brasero - stôl s dlhým obrusom alebo akousi dekou pod ktorým je ohrievač) a ohrievam sa.


Včera som si prvýkrát objednala niečo z internetovej stránky AliExpress. Už nejaký čas som to tam sledovala,čítala recenzie a ukladala si stránky. Veci tam majú pekné, dá sa vybrať, ceny sú ako z neba ale stále k tomu nemám dôveru keďže to cestuje cez polku sveta od nejakého neznámeho veľko-predajcu (väčšinou z Číny a ktovie či vôbec existuje) a viem, že negatívnych recenzií v týchto prípadoch sú milióny. Ale keďže kým neskúsiš, nevieš odhodlala som sa objednať. Na prvýkrát len bižutériu, ktorá má väčšinou free-shipping a dokopy ma stále niečo menej ako 10€, čiže ak to nakoniec nepríde nebude mi to aspoň ľúto.

Musím povedať, že keď tak na objednávku pozerám mám pocit, že mám závislosť na mašličkách (už mám kabelku s mašličkou, rukavice s mašličkou, letné topánky s mašličkou, niekoľko balerínok s mašličkou). Dúfam, že už čoskoro vám ukážem čo som si objednala :)

Máte nejaké skúsenosti s touto stránkou alebo s inými podobnými? Budem rada ak mi poradíte.


_________________________________________________________________________________

It is really cold in Málaga today. Sun is shinning but it is windy like a hell and I guess that windows are not built for this weather. So I´m sitting with brasero (Brasero - table with a something like blanket and under the table is heater) and I heat myself.


Yesterday I ordered from the internet site AliExpress for the first time. For some time I was checking, observing and reading reviews. Clothes and things in general are nice, is possible to choose nice pieces and the prices are like from heaven but I still don´t have confidence with these sites since the orders are traveling through half of the world from some unknown wholesaler (usually from China and who knows if he/she even exists) and I know, that there is like a million of negative reviews. But till you don´t try, you don´t know so I resolved to order there. I ordered for the first time only some jewelry, which usually has free-shipping and in total it costs me less than 10€, so if it eventually doesn´t come I won´t regret it that much.

Need to say, that when I look at order I have  feeling that I have some issues with bows (already I have clutch with bow, gloves with bow, summer shoes with bow, some flats with bows). I hope that soon I´ll show you what I have ordered. :)

Do you have any experiences with this site or with others? I will be happy if you give me some advices.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára